اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

تسنیم/

در کنار ایفای نقش، متن خوبی هم باید برای اجرا داشته باشند. متن و محتوایی که داری مفهوم و معنای خاص و خوبی باشد.

در این صحنه هنرمندی، گاه بازیگران رمز گونه حرف می‌زنند و به هنر خود زیبایی خاصی می‌بخشند؛ گریه می‌کنند و گاه می‌خندند و گاه نیز سکوت‌، ناگفته‌هایشان را معنا می‌کند. در چنین صحنه‌ای بازیگران و عوامل اجرایی خود حظ می‌برند و مخاطبانشان را سرشار از یک حس خوب می‌کنند.

اگر زندگی را صحنه هنرمندی و یک نمایش واقعی ببینیم‌، پس لازم است در انتخاب متن، قدرت حافظه، رسایی کلام و حرکات و رفتار درست دقت لازم و کافی داشته باشیم. اینها همان مهارت‌های اساسی برای تشکیل یک زندگی مشترک و ساختن بنای سرنوشتی هستند که می‌خواهد در سرنوشتی دیگری پیوند بخورد و به هدفی مشترک برسد.

متأسفانه گاهی، بسیاری از خانواده‌ها مثل آقای همسایه و همسرش نه خودشان مهارت‌های اساسی زندگی را می‌شناسند و نه اجازه می‌دهند فرزندانشان در این زمینه اظهار نظری بکنند. آنها به مشاوره و هم فکری هم اعتقاد چندانی ندارند و در چنین شرایطی است که آقای همسایه و افرادی دیگری مانند پدر دامادش، فرزند خود را مجبور به ازدواجی ناخواسته می‌کنند و دست آخر هم ... .

دختر آقای همسایه از همان نگاه اول متوجه شد ...

ادامه ماجرا
  • ادمین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی