اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

دختری که دفن شد ولی صدایش قطع نشد!

يكشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۵۳ ب.ظ

آخرین خبر/

 

دختری نوجوان با اشتباه پزشکان داخل تابوت گذاشته و دفن شد. خانواده دختر روز بعد به سراغ او آمدند و چیزی را که می دیدند، باور نمی کردند. دختر 16 ساله درخواست کمک کرد و سپس جان داد. این بار اما کاری از دست خانواده و اقوامش ساخته نبود.

«نِیسی پِرِس» تنها 16 سال داشت که به اشتباه درون تابوت و سپس داخل یک گور بتنی گذاشته شد. اعضای خانواده اش به ناگهان صدای فریاد و ضربه های او را شنیدند. اقوام او جسد دخترجوان را خارج کردند و مشاهده کردند که شیشه بالای تابوت او شکسته شده و سر انگشتانش نیز کبود شده است.

پزشکان تلاش کردند تا دوباره نیسی را احیا کنند، اما پس از اینکه موفق نشدند نشانه های حیات را در او مشاهده کنند، دختر جوان مجدد به داخل گور برگردانده شد و در همان جای قبلی دفن شد.

سه ماه از بارداری خانم پرس می گذشت. او در «لا انترادا» در غرب هندوراس زندگی می کرد. خانم پرس نیمه شب بیدار شد تا دستشویی برود که از هوش رفت. گفته می شود که او پس از شنیدن صدای شلیک گلوله وحشت کرده و از هوش رفته است اما والدین مذهبیِ او عقیده ای دیگر دارند. آن ها پس از اینکه مشاهده کردند از دهان خانم پرس کف خارج می شود، گفتند که ارواح خبیث وارد کالبد او شده اند.

اقوام نیسی پرس می گویند که کشیش ها تلاش کردند تا ارواح پلید را از کالبد نِیسی خارج کنند، اما او به تدریج تمام علائم حیاتی خود را از دست داد و به بیمارستان انتقال داده شد. پزشکان سه ساعت بعد مرگ او را تایید کردند.

خانم پرس با لباس عروسی اش که به تازگی با آن به خانه بخت رفته بود، دفن شد. همسر او «رودی گونزالس» یک روز پس از انجام مراسم خاکسپاری هم به سر خاک وی در گورستان عمومی لا انترادا رفت که ناگهان از داخل قبر همسرش، صدای ضربه و جیغ شنید. او دیگران را خبر کرد. اعضای خانواده خانم پرس..

ادامه مطلب

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۲/۲۹
  • ۱۰۳ نمایش
  • ادمین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی