اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

آخرین خبر/

 

 فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: 2 نفر از مهاجمان به نیروی انتظامی مشهد در شب چهارشنبه سوری، شناسایی و دستگیر شدند.

سردار بهمن امیری مقدم ، یکشنبه در حاشیه آئین افتتاح ساختمان کلانتری 24 طبرسی مشهد افزود: چند نفر دیگر نیز که تصاویر آنها در آن ماجرا، در شبکه های اجتماعی منتشر شده بزودی دستگیر شده و به سزای اعمالشان خواهند رسید.
در شب چهارشنبه سوری در هفته گذشته در مشهد عده ای با پرتاب نارنجک دست ساز به سمت خودرو راهنمایی و رانندگی، 2 نیروی پلیس را که برای بررسی صحنه تصادفی در محدوده بلوارهای هاشمیه و هفت تیر، حضور یافته بودند، مجروح و روانه بیمارستان کردند.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی با تقبیح اقداماتی از این دست و آسیب رساندن به نیروهای خدوم پلیس و آتش نشانی، گفت: این 2 همکار پلیس بر اثر انفجارهایی که در ماشین و اطراف خودرو آنها رخ داده بود از ناحیه صورت، دست و پا دچار سوختگی شده اند و هنوز از آثار موج انفجار رهایی نیافته اند.
امیری مقدم افزود: 120 نفری که به علت رفتارهای خلاف قانون و هنجارشکنانه در شب چهارشنبه آخر سال در مشهد دستگیر شده بودند توسط دستگاه قضایی پرونده دار و شناسنامه دار شده اند و از این به بعد شب چهارشنبه هر سال باید خود را به پلیس معرفی کنند.
او افزود: پلیس با جولان اراذل و اوباش مماشات نمی کند و...

ادامه مطلب

  • ادمین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی