اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

این پسر ایرانی که در شهر سنت جان کانادا سکونت دارد متهم شده است که در جریان پیاده روی سعی داشته دوستش را از ارتفاع ۶ متری پرت کند، صحت روانی این جوان در دست بررسی قرار گرفته است.

رکنا/

مسیح‌الله بخشی در دانشگاه MUN در شهر هشتاد هزار نفری سنت‌جان دانشجوی مهندسی است. این دانشگاه حدود ۱۰۰ سال قدمت دارد و بیش از ۱۸ هزار دانشجو در آن مشغول تحصیل هستند.

در روز حادثه مسیح با دانشجوی دیگری در تپه‌های Signal Hilll که مشرف به دریاست مشغول پیاده روی بودند. هنوز معلوم نیست که آن روز چه اتفاقی بین آن دو افتاد ولی شاکی می‌گوید که ناگهان مسیح او را بغل کرد و سعی کرد او و خودش را از یک پرتگاه ۶ متری به پایین پرتاب کند.

قربانی که دانشجوی دختر و هم دانشگاهی مسیح است نامش فاش نشده می‌گوید که توانسته شرایط را کنترل کند ولی جراحت‌هایی برداشته است.

پلیس ابتدا مسیح را به‌عنوان ایراد ضرب و جرح بازداشت کرد ولی روز دوشنبه به او تفهیم اتهام شد که قصد داشته قربانی را به قتل برساند.

رسانه‌های محلی گزارش می‌دهد که ...

شرح خبر
  • ادمین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی