اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

دزد میلیونی موسسه ثامن مشهد دستگیر شد

پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۰۷ ب.ظ

شنبه هفته گذشته یکی از موسسات مالی ثامن در مشهد مورد سرقت قرار گرفت، سارق در نهایت در مخفیگاهش در خواجه ربیع مشهد دستگیر شد.

رکنا/

ظهر شنبه گذشته مردی جوان سوار بر یک موتورسیکلت چندین میلیون تومانی مدل پالس در‌حالی‌که کلاه‌کاسکت سفیدرنگی بر سر داشت، با ورود به موسسه مالی و اعتباری ثامن در خیابان چمن‌٨٩ مشهد با بیرون کشیدن یک اسلحه چهار کارمند این بانک و دو ارباب‌رجوع را تهدید کرد و در چشم بر‌هم‌زدنی بیش از دو میلیون تومان وجه نقد که روی پیشخوان بوده، برداشته و متواری می‌شود.

با اعلام موضوع به پلیس تحققیات پرونده آغاز شد و به علت استفاده‌نکردن از بسته حفاظتی ابلاغ شده به بانک‌ها از سوی مسئولان این موسسه به دستور قاضی حیدری، معاون دادستان مشهد این شعبه پلمب شد و هم‌زمان کارآگاهان پلیس آگاهی که رصد‌های میدانی خود را آغاز کرده بودند، توانستند مخفیگاه این متهم را در خیابان خواجه‌ربیع مشهد پس از گذشت تنها چهار روز از زمان سرقت شناسایی کنند.

کارآگاهان پس از دریافت دستورات قضایی و اطمینان از حضور فرد سارق در مخفیگاهش عملیات دستگیری متهم را کلید زدند و توانستند در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه این فرد را که در مخفیگاهش در حال استراحت بود، دستگیر کنند.

بررسی‌های اولیه نشان داد این سارق ...

ادامه خبر
  • ادمین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی