اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

به گزارش سایت رصد اخبار مشهد، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان رضوی، گفت: امروز با حضور وهمراهی خیرین یک فرصت استثنایی برای آموزش و پرورش شکل گرفته است.

 دکتر سیدجواد حسینی عنوان کرد: در آموزش و پرورش سند تحول بنیادین محور برنامه‌های نظام تعلیم و تربیت است و روح حاکم بر این سند، پیام عدالت و کیفیت دارد و خیرین مدرسه‌ساز با قدرت و قوت برای حاکم شدن این دو جوهره سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تلاش کرده‌اند.

حسینی با تاکید بر نقش ماندگار خیرین مدرسه‌ساز در این فرآیند، خاطرنشان کرد: خیرین مدرسه‌ساز30 درصد مدارس کشور 80 درصد مدارس استثنایی استان را احداث کرده و بیش از 10 هزار کلاس درس و 1600 قطعه زمین اهدایی بخش دیگری از یاری‌رسانی خیرین به نظام تعلیم و تربیت بعد از انقلاب بوده است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد:آماده‌سازی اطلس آمایش سرزمینی فضاهای آموزشی مبتنی بر آمایش اجتماعی و موقعیت جغرافیایی و انسانی از موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم خیر خیرین را به صورت منسجم به سوی مدرسه‌سازی منعطف کنیم.

حسینی با اشاره به محوریت تعلیم و تربیت تمام ساحتی در سند تحول بنیادین، عنوان کرد:

ادامه مطلب

  • ادمین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی