اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

به گزارش سایت رصد اخبار مشهد، غلامرضا خواجی، عضو شورای اسلامی شهر مشهد در دوره سوم در خصوص عملکرد شورای شهر چهارم اظهار کرد: شورای چهارم بر اساس ملاحظاتی آقای مرتضوی را به عنوان شهردار انتخاب کردند.

این استاد دانشگاه ادامه داد: آقای مرتضوی مشهدی نبوده و به مسائل مشهد نیزآشنایی ندارند به خصوص مشهد که نیاز به برخی مسائل تخصصی در حوزه‌ها مختلف به خصوص شهرسازی و معماری دارد که ایشان چنین تجربه و سابقه‌ای ندارند.

خواجی اظهار کرد: اینکه برخی از اعضای شورای شهر چگونه سرکار آمدند تخصص دارند و ندارند یک بحث جدا بوده اما اگر این افراد برای شهر یک شهردار متخصص، متعهد، خداشناس انتخاب می‌کردند شاید موفق شده و ضعف‌های شورا نیز پوشانده می‌شد

وی با اشاره به این مطلب که برخی افراد عنوان می‌کنند که آقای مرتضوی دارای شخصیت ملی است افزود: شخصیت ملی به چه معنا است؟ آیا فردی که یک پست ملی داشته باشد؟

وی ادامه داد: متاسفانه این افراد اعتماد به نفس نسبت به خودشان و کارشناسان مشهدی ندارند، در شورای سوم نیز آقایان می گفتند شهردار را از تهران بیاوردید به همین دلیل در سفری که به تهران داشتند فردی را به عنوان شهردار مشهد انتخاب کردند که بیش از 20 سال بود در مشهد حضور نداشت.

خواجی تصریح کرد: بعد از انتخاب این افراد تعدادی از اعضای شورای شهر مخالفت کردیم زیرا این افراد مشهد را نمی‌شناختند و هیچ اطلاعاتی در خصوص مسائل مشهد نداشتند، این سوال پیش می‌آید با وجود تعداد زیادی کارشناس و متخصص در مشهد یک شهردار بومی در این شهر پیدا نمی‌شود؟

وی به قطارشهری مشهد نیز اشاره کرد و گفت: در زمان احداث قطارشهری نیز آقایان بدون اینکه با شورا هماهنگ کنند به تهران رفته و شخصی را برای برنامه‌ریزی در جهت ساخت قطارشهری به مشهد آوردند.

وی افزود: این حرکت در حالی رخ داد که در شورا و شهرداری برای قطارشهری برنامه‌ریزی کرده بودیم، این افراد حتی تفاوت بین مترو با قطار شهری را نمی‌دانند.

وی تصریح کرد: این افراد به محض اینکه وارد شورای چهارم شدند عنوان کردند که باید شهردار ملی را برای شهر انتخاب کنیم، واقعا نباید مشهدی‌ها به این افراد رای می‌دادند اگر می‌دانستند که چنین افکاری دارند. 

خواجی با بیان اینکه مشهد شهری است که مدیر تولید و صادر می‌کند، اظهار کرد:...

ادامه مطلب
  • ادمین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی