اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

کمیته حفاظت از خرس های ایران عضو داوطلب می پذیرد

شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۱۸ ب.ظ

خبرفوری/

سازمان حفاظت محیط زیست در راستای اهداف و سیاستهای کلان خود در حیطه حفاظت از تنوع زیستی و با توجه به اهمیت و ضرورت موضوع محیط زیست از دیدگاه مقام معظم رهبری و دولت یازدهم، طی 3 سال اخیر تهیه ،تدوین و اجرای برنامه عمل حفاظت و مدیریت 30 گونه جانوری در معرض تهدید را بعنوان برنامه میان مدت تا پایان برنامه پنجساله ششم توسعه مد نظر قرار داده است.

 امید است با عنایت به ظرفیت های قانونی موجود در برنامه توسعه و با بهره گیری از متخصصین و صاحب نظران و توان کارشناسی موجود در بدنه سازمان ، ضمن اجرای برنامه های مذکور گامی موثر در جهت ارتقاء وضعیت حیات وحش برداشته شود.در این راستا طی سال گذشته  6 برنامه عمل تهیه شده و برای اجرای آنها به استانهای ذیربط ابلاغ شده است.
 
در حال حاظر کمیته ملی حفاظت از خرسهای ایران متشکل از اعضای فنی ،افتخاری و عمومی در سطح ملی تشکیل شده است لذا از تمامی قشرهای مردمی ،اساتید ،دانشجویان ،دانش آموزان ،ورزشکاران ،هنرمندان ،بخشهای خصوصی ،دولتی و همه علاقه مندان جهت پیوستن به این اقدام ملی و تشکیل نیروی مردمی حامی حیات وحش و ایجاد حساسیت حمایتی از بزرگترین پستاندار خشکی زی ایران دعوت به همکاری می نماید.

  • ادمین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی