اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

باگذشت چهارماه از ماجرا، سرانجام «رامین» هفته گذشته به اتهام تعرض در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران که به ریاست قاضی عبداللهی و با حضور قاضی کیخوا (مستشار دادگاه) تشکیل جلسه داده بود محاکمه شد.


در ابتدای جلسه غیرعلنی دادگاه، دختر جوان وقتی در جایگاه شاکی ایستاد، گفت: «رامین پس از آشنایی از طریق اینستاگرام و با وعده ازدواج به من تعرض کرد. من و رامین یک سال پیش آشنا شدیم او فروشنده لباس در بازار امامزاده حسن بود که یک روز از من خواست برای معرفی خودم به مادرش به خانه‌شان بروم. اما وقتی وارد آن خانه شدم دیدم کسی نیست. بعد هم رامین در را قفل کرد و با وعده ازدواج فریبم داد و پس ازتجاوز از من خواست که موضوع را به کسی نگویم و...


ادامه خبر

  • ادمین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی