اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

نگاهی به ۸۵فقره قتلی که در بهار۱۳۹۶ رخ داده و خبر وقوع آن در رسانه‌ها منتشر شده‌ نشان می‌دهد اختلافات خانوادگی و نزاع همچنان عامل اصلی وقوع این جنایت در ایران است.

بررسی خبرهای منتشر شده از قتل‌های سه‌ماهه نخست سال ۱۳۹۶ و مقایسه آن با خبرهای منتشر شده از قتل‌های سه‌ماهه نخست سال ۱۳۹۵ ردپای پررنگی از اختلافات خانوادگی در جنایت‌های منجر به قتل پیش رویمان قرار می‌دهد.

 بررسی اخبار منتشرشده از وقوع قتل در بهار۱۳۹۶ نشان می‌دهد در این مدت۸۵ فقره قتل در رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شده‌است که شامل ۶۰ مرد و ۲۵ زن قربانی این جنایت‌ها شده‌اند و در میان این دو گروه از قربانیان ۵ نفر هم کودک بوده‌اند که درمیان ۵کودک ۲ کودک در مرحله نوزادی بوده‌اند.

در بهار سال گذشته ۷۰ فقره قتل رصد شده بود که بررسی اخبار بهارامسال نشان از آن دارد که در این سه ماه دستکم ۸۴ نفر قربانی جنایت شده‌اند و کشف یک جسد در کهریزک تهران نیز احتمال از وقوع یک جنایت دارد. 

همچنین مقایسه اخبار وقوع قتل در بهار سال قبل و بهار۱۳۹۶ نشان از آن دارد که همچنان اختلافات خانوادگی عامل اصلی وقوع قتل در ایران است.

۷۲خبری که قتل‌ها را روایت کرد ....


شرح خبر

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۴/۲۰
  • ۱۲۸ نمایش
  • ادمین ..

خانوادگی

قتل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی