اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

ایران سرزمین مسئولان پاسخگو

چهارشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۰۶ ب.ظ

به گزارش خبر فوری به نقل از گُلوَنی، همین‌طور که در بین خبرها می‌گشتم به تیتر یکی از خبرگزاری‌ها برخوردم که نوشته بود «ایران، سرزمین سؤال‌های بی‌جواب». به نظرم این تیتر خیلی غیرمنصفانه است. بنده با این جمله مخالفم و اگر جزو مسئولان بودم حتماً با خواندن این تیتر، مکدر می‌شدم. به‌شخصه شاهد هستم که مسئولان چقدر خوب، پاسخ می‌دهند. مخصوصاً وقتی در نشست تخصصی آلودگی هوای شهر تهران و راهکارهای اجرایی رفع آلودگی در روز ۳۰ دی شرکت کردم، بیشتر مطمئن شدم که مسئولان، هیچ سؤالی را بی‌پاسخ نمی‌گذارند.اتفاقاً آنها طوری پاسخ می‌دهند که کلی بر اطلاعات عمومی‌مان افزوده می‌شود. یعنی وقتی می‌گوییم چرا تابه‌حال مشکل آلودگی هوا حل‌نشده، بی‌درنگ می‌گویند «موضوع آلودگی هوا از گذشته‌های دور (۵۸ سال قبل) در تهران وجود داشته است». این شیوه از پاسخگویی که بارها هم در نشست‌های مختلف، تکرار می‌شود آدم را دلگرم می‌کند. یعنی متوجه می‌شوید که فقط نسل شما نیست که درگیر آلودگی هواست و همین‌که بدانید تنها نیستید، خودش کفایت می‌کند و می‌توانید با آرامش راهی خانه‌تان شوید.
ادامه خبر
  • ادمین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی