اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

شفر: قائدی! امیدوارم در فینال برای ما بازی کنی

سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۰۵ ب.ظ
به گزارش خبر فوری؛ وینفرد شفر بعد از پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: من عاشق تیمم هستم و بیش از ۲۰ سال است که سرمربی هستم. شخصیت تیم ما بسیار بزرگ و فوق‌العاده است. قبل از این که بازی به پایان برسد کمی عصبی بودم چرا که فکر می‌کردم شاید بازی را واگذار کنیم. روحیه تیمی و کار تیمی ما فوق‌العاده است و مشکلی برای بازیکن جوان ما مهدی قائدی به وجود آمده را می‌دانیم. ما رسیدن به فینال را به مهدی قائدی تقدیم می‌کنیم. قائدی! امیدوارم در فینال برای ما بازی کنی. این صحبت‌های من کمی هم هیجانی بود. من از ابتدای مسابقه برای این بازی عصبی نبودم. خوشحالم وقتی می‌توانم مقابل برزیل فوتبال بازی کنم. یادم است که با تیم ملی کامرون، برزیل را در پاریس شکست دادیم.

ادامه خبر
  • ادمین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی