اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

۱۶۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

به گزارش خبرنگار حوادث خبر فوری،  شامگاه یازدهم مرداد امسال اهالی مجتمع صدف شهرک نور تبریز در تماس با پلیس از بوی نامطبوع یکی از واحدها شکایت کردند.

 با حضور ماموران در ورودی باز شد و ماموران وارد خانه شدند. آنها در بررسی اتاق خواب، جسد غرق خون پدر و پسر را پیدا کردند. آنها از ناحیه گردن با چاقو به قتل رسیده بودند.

بررسی صحنه جرم نشان می‌داد، سه روز از قتل‌ها می‌گذشت و عامل یا عاملان جنایت بدون استفاده از زور وارد خانه شده بودند.

ماموران در جریان تحقیقات خود متوجه اختلاف مالی پدر خانواده با...

ادامه خبر
  • ادمین ..

رئیس اورژانس اجتماعی کشور با اشاره به آخرین وضعیت کودک ۱۵ ماهه‌ای که به دلیل شکستن استخوان و سوزاندن بدنش با سیگار در بیمارستان بستری است، از معتاد بودن برادر ۷ ساله این کودک خبر داد.

به گزارش خبر فوری به نقل از ایلنا، حسین اسدبیگی، در رابطه با آخرین وضعیت کودک ۱۵ ماهه سیرجانی که پنجشنبه هفته گذشته بدلیل آزار شدید توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد، بیان داشت: ...

ادامه ماجرا
  • ادمین ..

خانم دکتری که با اسیدپاشی به خاله‌اش در خیابان برزیل قصد فرار به کانادا را داشت ، بر اثر سکته جان باخت.

به گزارش خبرنگار حوادث خبر فوری، رسیدگی به این پرونده از پنجم اردیبهشت سال گذشته و به دنبال گزارش یک مورد اسیدپاشی در خیابان برزیل در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماموران با حضور در محل متوجه شدند، قربانی اسیدپاشی زن 63 ساله ای است. اسیدپاش هم خواهرزاده این زن بود. زن 42 ساله که پزشک است قبل از فرار به کانادا دستگیر شد.

او در بازجویی ها با قبول اتهامش گفت: ....

شرح حادثه
  • ادمین ..

۳۱ سال پیش از دریاچه نایوس کشور کامرون گاز دی‌اکسید کربن منتشر شد که به‌موجب آن ۱۷۰۰ نفر از ساکنین اطراف دریاچه جان خود را از دست دادند تا دریاچه نیوس به نام دریاچه قاتل شهرت پیدا کند.

به گزارش خبر فوری، جام جم آنلاین به نقل از زومیت نوشت: نیوس ( Lake Nyos ) در کشور کامرون ( Cameroon ) قرار دارد، این کشور یکی از سرزمین های غربی آفریقا می باشد،  نیوس به عنوان خطرناک و مرگبارترین دریاچه ی دنیا شناخته شده است.

اما چگونه جان موجودات زنده را می گیرد؟ ....


ادامه خبر+تصاویر

  • ادمین ..

جشنواره هندوانه در شهر دانجای چین، مکان مشهور کشت هندوانه های محلی این کشور برگزار شد.

به گزارش خبر فوری به نقل از جام جم آنلاین، جشنواره هندوانه در ....

ادامه خبر+تصاویر


  • ادمین ..

متهم سرهای کشف شده در شیخ بهایی تهران جزئیات تازه ای جنایت هولناک خود را تشریح کرد. متهم از ١٥ سالگی تیراندازی را با شکار کبوتر آغاز کرد و آخرین شکار او ،پسر خوانده و عروسش بود.

به گزارش خبر فوری ،پیرمرد ٧٥ ساله از کارش پشیمان نیست و می گوید: ....

شرح خبر


  • ادمین ..

وی ادامه داد: طبق روایات در قدیمی‌ترین کتاب‌ها و تفاسیر، طراح و نقشه‌دهنده کعبه شخص پروردگار است و جبرائیل این طراحی را به دومین پیامبر اولوالعزم با نور تعیین کرد؛ تعیین حدود با نور یعنی جایی‌که برای توجه دل‌ها به خدا ساخته می‌شود باید به گونه‌ای باشد که با پول، مهندس و بنٌایی ساخته شود که...


ادامه مطلب

  • ادمین ..

به گزارش خبر فوری به نقل از گُلوَنی، البته ایشان زمان خودشان این کار را انجام دادند و ثروت‌ها به دست صاحبانشان رسید. ولی خب اگر به دست من و شما نرسیده لابد صاحبش نبودیم. به‌هرحال این‌جور هم نبود که چیزی بین مردم تقسیم نشده باشد. به‌شخصه، کاسه چه کُنم را در دست مردم می‌دیدم و تایید می‌کنم که به‌خوبی بین مردم توزیع شده بود که ازاین‌جهت، واقعاً ممنونیم. انصافا کاسه‌هایش هم نشکن بود و هشت سال آزگار، لب پر هم نشد لامصب.

راست و دروغش به ما ربطی ندارد ولی شنیدیم «در آمریکا تی‌شرت‌هایی به بازار آمده که روی آنها به زبان‌ها مختلف از اینکه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور شده از مردم دنیا عذرخواهی کرده‌اند». والا ما...

ادامه خبر
  • ادمین ..

به گزارش خبرنگار حوادث خبر فوری، این زن ساعت ده شب 24 مرداد امسال در حال بازگشت از مطب دکتر به خانه اش بود که از سوی دو مرد موتورسوار مورد اسیدپاشی قرار گرفت. اهالی با شنیدن فریاد کمک خواهی این زن ، به خیابان آمده و با اورژانس تماس گرفتند.

زن سالخورده به بیمارستان منتقل شد و ماموران با دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران تحقیقات در این باره را آغاز کردند.

در تحقیقات مشخص شد ، دو...

ادامه ماجرا
  • ادمین ..

خانواده که از طریق مدرسه مطلع شده بودند که فرزندشان در جلسه امتحان حضور نیافت، در جستجوی دختر خود برآمدند و به کلانتری محل مراجعه و از مفقودی دختر ۱۵ ساله خود خبر دادند که بلافاصله تحقیقات تخصصی مأموران و کارآگاهان پلیس  آگاهی به منظور پیدا کردن این دختر نوجوان آغاز شد.

 

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: کارآگاهان در جریان تحقیقات با به دست آوردن سرنخ‌هایی از قاتل توانستند کمتر از ۶ ساعت پس از وقوع حادثه این فرد که جوانی....

ادامه خبر + عکس
  • ادمین ..