اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

۱۵۶ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است


به گزارش خبر فوری؛برنامه «من و شما»امشب به پیشواز «شب یلدا» می‌رود.این برنامه به تهیه‌کنندگی هادی قندی و اجرای آرش ظلی‌پور امشب در حالی ساعت 19 پخش می‌شود که برای اولین بار، علی پروین پا به استودیوی یک برنامه تلویزیونی گفتگومحور گذاشت و به من و شما آمد و حرف های شنیدنی و جذاب از تمام این سال‌های فعالیتش در فوتبال گفت.
ادامه خبر
  • ادمین ..

به گزارش خبر فوری،  فیلم سینمایی "عصبانی نیستم" که قرار بود بعد از 4 سال از صبح فردا (29 آذر ماه) در سینماهای کشور اکران شود، ناگهان و باوجود داشتن مجوز نمایش و ثبت در شورای صنفی نمایش، از اکران کنار گذاشته شد.درمیشیان با انتشار متنی نسبت به این مسئله واکنش نشان داد. یادداشت رضا درمیشیان به شرح زیر است:
ادامه خبر
  • ادمین ..

به گزارش خبر فوری، روزبه وثوق احمدی رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ایران در خصوص رای صادر شده از سوی فیفا بر علیه باشگاه نفت تهران گفت: به دلیل شکایت ایگور پراهیچ بازیکن سابق تیم نفت، این باشگاه به پرداخت مبلغ 96 هزار 170 هزار دلار به این بازیکن محکوم شده است. همچنین ۵ درصد بابت خسارت سالیانه باید از سوی این باشگاه پرداخت شود. از طرف دیگر ۱۵ هزار فرانک سوئیس هم به عنوان جریمه بابت دیرکرد باید به فیفا از سوی این باشگاه پرداخت شود.وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس هم با ۲ پرونده روبرو شده است. این باشگاه باید تا ۱۹ ژانویه مبلغ بدهی لوکا ماریچ بازیکن سابق باشگاهش را بپردازد و اگر تا تاریخ اعلام شده این پول داده نشود آن وقت پرونده این بازیکن به کمیته انضباطی فیفا خواهد رفت تا جرایم دیگر لحاظ شود.
ادامه خبر
  • ادمین ..

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس، البته ماجرا برمی‌گردد به پانزده سال پیش، زمانی که فائزه تنها هفت ‌سال داشت. پدرش بوسه دختر چینی بر سر ماری سمی را در روزنامه‌ای دید و برای ثبت نام فائزه در گینس ترغیب شد. در واقع «سلطان مار ایران» تصمیمی جسورانه گرفت و کودک هفت ساله را به بوسیدن زبان شاه مار کبرا تشویق کرد؛...


ادامه خبر + عکس

  • ادمین ..

به گزارش خبر فوری به نقل از ایرنا، فاطمه نوروزیان گفت: این کودک دو ساله اکنون در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان کودکان بندرعباس بستری است.
وی اظهار کرد: این کودک با وجود تلاش پزشکان و کارهای درمانی و جراحی، وضعیت وخیمی دارد و ضریب هوشیاری وی اکنون روی عدد پنج است.
وی با اشاره به شدت آسیب های وارد شده به روده و شکم این کودک، افزود: گروه پزشکی حاجی آباد تمام تلاش خود را برای کارهای درمانی وی به کار گرفت اما به علت وخیم بودن وضعیتش به بندرعباس اعزام شده است.
نوروزیان بیان کرد: بر پایه اطلاعات موجود این جنایت وحشیانه که موجب آزرده شدن جامعه و نگرانی بسیاری از خانواده های هرمزگانی شده ناشی از مصرف ماده توهم زای شیشه از سوی پدر بوده است.
شهرستان حاجی آباد در شمال استان هرمزگان واقع شده است./353588/201/
ادامه خبر
  • ادمین ..

به گزارش خبر فوری به نقل از دیجیاتو، تا به امروز در برخی تحقیقات اثبات شده بود تشعشعات غیر یونیزان میدان مغناطیسی که توسط خطوط برق و دکل های مخابراتی ساطع می شوند می توانند استرس زا باشند و آسیب های ژنتیکی به بار آورند که به سقط جنین زنان باردار منجر خواهد شد.حالا محققان آمریکایی می گویند زنانی که در معرض سطوح بالایی از تشعشعات میدان مغناطیسی قرار دارند، تا 48 درصد بیشتر از زنانی که در معرض کمترین مقدار هستند فرزند خود را از دست خواهند داد.
ادامه خبر
  • ادمین ..

 به گزارش خبر فوری، همین چند روز قبل بود که محمدرضا شریفی‌نیا در برنامه‌ دورهمی و در گفتگو با مهران مدیری حرفی گفت که مثل بمب ترکید؛ این بازیگر که در اکثر کارهایی که بازی می‌کند مردی است با دو همسر! درباره ازدواجش با رُز رضوی گفت: برای سفر به مکه چون خانم‌‌های مجرد نمی‌توانستند به تنهایی به این سفر بیایند، صیغه‌ای خوانیدم تا مشکل ایشان حل شود. این ادعا را خیلی‌‌ها به مسخره گرفتند و در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی جوک‌های زیادی برای آن ساختند و به اصطلاح دورهم گفتند و خندیدند.اما واقعیت این است که ازدواج و طلاق در میان سلبریتی‌ها آنقدر عادی شده که به قول معروف نمی‌دانی امروز که با زوجی بازیگر هم‌کلام شدی آیا فردا می‌توانی به زندگی مشترک آنها اشاره کنی یا نه!
ادامه خبر
  • ادمین ..

در دوره ای که روزنامه ها به دایل افت مخاطب به طور مداوم از تیراژ خود کاسته و یا مانند نشریات کرگدن، سینما، مهرنامه و صدا تعطیل شده و یا مانند روزنامه های شرق و هفت صبح صفحات خود را کم می کنند، ضرورت انتشار نشریات دولتی با علامت سوال بزرگی روبرو شده است.به گزارش خبر فوری، در حال حاضر نشریات بسیاری در سطح کشور وجود دارند که با هزینه بیت المال منتشر شده و معمولا بدون کمک دولت قادر به ادامه حیات نیستند.
ادامه خبر
  • ادمین ..

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، بر اساس گزارش skynews، بدن «بتیان لین استفنز»، 22 ساله در حالی توسط پدرش پیدا شد که به دنبال دخترش منطقه جنگلی در گوهلند را جستجو می‌کرد.به گفته کلانتر محلی، "جسد این زن جوان را در حالی پیدا کردیم که دو سگ از نژاد «پیت‌بول»  بسیار بزرگ در کنار او ایستاده بودند و به نظر می‌آمد از او محافظت می‌کنند.
ادامه خبر
  • ادمین ..

به گزارش خبر فوری و به نقل از خبرگزاری تاس، جام جهانی روسیه در تابستان در ۱۱ شهر کشور روسیه برگزار خواهد شد. در حالی که دولت روسیه بارها اعلام کرده است که به بهترین شکل ممکن جام جهانی را برگزار می کند، یک خبر نگران کننده باعث اعتراض هواداران فوتبالی شده است. هتلی در شهر ولوگراد یکی از شهرهای میزبان جام جهانی، قیمت‌های خود را برای بازی‌های جام جهانی ۲۰ برابر زیاد کرده است. طبق گفته مسوولان این هتل، فقط برای برگزاری جام جهانی قرار است قیمت این هتل ۲۰ برابر شود.
ادامه خبر
  • ادمین ..