اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

۱۵۵ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

روز گذشته، 30 تیر ماه، هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی مشهد برگزار شد و در نهایت 17 نفر با کسب اکثریت آراء به عنوان هیات مدیره این سازمان انتخاب شدند.

به گزارش سایت مشهد فوری، از مجموع 96 نفری که برای انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی کاندیدا شدند در مشهد 17 نفر با کسب اکثریت آرا به هیات مدیره راه پیدا کردند که در روز اول شهریورماه همزمان با روز پزشک اولین جلسه این هیات مدیره جدید تشکیل خواهد شد.

 
اسامی اعضای اصلی هیات مدیره به شرح زیر است:...

مشاهده اسامی
  • ادمین ..

یکی از مردان قدرتمند ایران، امروز در حاشیه دیدار با تماشاچیان فیلم سینمایی ساعت 5 عصر، با مخاطبان خبر فوری سخن گفت.

به گزارش خبر فوری، مهران مدیری در این فیلم کوتاه خطاب به مخاطبان خبر فوری اظهار کرد: فیلم های کمدی در چند سال اخیر در سینماهای ما شکل و شمایل خاصی داشتند. اما ساعت 5 عصر اصلا از آن جنس کمدی ها نیست. البته نمی گویم که...

ادامه خبر
  • ادمین ..

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به صادر نشدن ویزای تیم ۱۰ نفره وزارت خارجه برای استقرار در عربستان گفت: درصورت عدم همکاری عربستان موضوع اعزام حجاج منتفی می‌شود.

خبرفوری/

محمدابراهیم رضایی با اشاره به دغدغه جدیدی که در اعزام حجاج به عربستان ایجاد شده است، اظهار کرد: ....

شرح خبر


  • ادمین ..

تصویر کوپن 5 گرمی تریاک در زمان پهلوی را مشاهده می کنید.


برای مشاهده تصویر کلیک نمایید

  • ادمین ..

رییس اداره سلامت کودکان وزارت بهداشت با بیان اینکه ۳۴ درصد از کودکان ما از بازی اجتماعی محرومند و تعامل اجتماعی یاد نمی‌گیرند، افزود: بچه های زیر دو سال نباید تلویزیون نگاه کنند و بالای دو سال هم نباید بیش از یک ساعت تلویزیون ببینند که این امر در ۷۴ درصد کودکان رعایت نمی‌شود.

خبرفوری/

حامد برکاتی گفت:...

ادامه مطلب
  • ادمین ..

اعضای گروه 19 نفره کوهنوردی دختران و پسران که برای گذراندن آخر هفته به منطقه «چال کندی» دزفول رفته بودند، به دلیل گرفتارشدن در گرداب رودخانه تا یک قدمی مرگ رفتند.

خبرفوری/

اما 13 نفر از آنها با کمک مردم محلی وامدادگران نجات یافتند. اما اجساد دو نفر ازآنها، ساعاتی پس ازحادثه ازآب گرفته شد. عصر دیروز نیز یکی دیگر از آنها نجات یافت. اما از سرنوشت سه نفر دیگرتا عصردیروزخبری به دست نیامد که جست و جو برای یافتن آنها همچنان ازطریق هوا و دریا ادامه دارد.

این گروه گردشگری که روز پنجشنبه 29 تیر ...

شرح خبر


  • ادمین ..

اینجا شهرک جذامی‌هاست؛ ساکت، آرام و بی‌ سر و صدا. اصلا شهرک ها که همیشه شلوغ نیستند، پر رفت آمد نیستند، بعضی شهرک‌ها هم می‌شوند پناه آدم‌های بی‌پناه؛ می‌شوند شهرک جذامی‌ها... اسمی که رویشان می‌ماند و تنهایی و سکوت برایشان به ارمغان می‌آورد. حتی اگر جایی در دل خیابان‌های مرکزی مشهد باشند، زیر سایه یک گنبد طلایی رنگ که دل از آنها برده از خیلی سال پیش...گنبدی که دیگر از این فاصله دیده نمی‌شود بس‌که دراین سال‌ها ساخت و ساز شده اطراف حرم ...

به گزارش سایت مشهد فوری، اینجا شهرک جذامی‌هاست؛ ساکت، آرام و...

ادامه خبر + تصاویر +14
  • ادمین ..

در ادامه تصاویری را مشاهده می کنید که مربوط به لباس های دوربین دار پلیس گشت است. با این دوربین ها هم عملکرد ماموران و هم (درصورت) برخورد نامتعارف مجرمان با پلیس برای محاکم قضایی مستند می‌شود....


ادامه مطلب + تصویر

  • ادمین ..


مهران مدیری  در کتابی که درباره خسرو شکیبایی منتشر شده نوشته است :از روزی که او را شناختم و از اولین باری که او را دیدم، حالش خوب نبود. اصولا هیچ وقت حالش خوب نبود. منظورم بدحالی جسمانی‌اش نیست. احساس خوشبختی درونی نداشت. از آن آدم‌هایی بود که ذات اندوه را در خود داشت. این در صدایش بود. در لحن گفتارش بود. در چشمانش بود و در...


ادامه خبر

  • ادمین ..

روز گذشته خبری مبنی بر انداختن پسربچه‌ای به دست پدرش از روی عمد مقابل خودروی یکی از شهروندان منتشر شد.گفتگو با این راننده را اینجا بخوانید.

خبرفوری/

چطور این اتفاق افتاد؟ ...


ادامه خبر


  • ادمین ..