اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

۱۱۴ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

به گزارش خبر فوری به نقل از میزان،‌ مصطفی اسماعیلی در خصوص هشدار به زائران اربعین حسینی گفت: بنابر گزارشات رسیده از منابع موثق، رسمی و غیر رسمی نسبت به مصرف محصولات آرایشی_ بهداشتی و عطر‌های مارک ریلکس در کشور‌های عربی، به زائران اربعین حسینی هشدار داده می‌شود در زمان حضور در کشور عراق از خرید کلیه محصولات با این مارک اکیداً خودداری نمایند.

وی افزود: سفر به اماکن مذهبی از جمله کربلا، یک فریضه الهی است که...

ادامه خبر
  • ادمین ..

به گزارش سایت خبرفوری به نقل از رکنا، دم دمای غروب جمعه بود که جواب تماسم را داد. غم سنگینی در صدایش پنهان بود، در ابتدای جوانی سیاهپوش دردانه پسرش شد، بی آنکه بداند اهورایش قربانی چه کینه و قساوتی شد.

دل پری از قضاوت های مردم داشت، می گفت:..

ادامه خبر
  • ادمین ..

به گزارش سایت خبرفوری به نقل از روزنامه خراسان،جوان 39 ساله ای در مشهد با پدر پیرش به مشاجره پرداخته بود. این جوان که از بیماری مادرش رنج می برد، رفتارهای خانواده اش را عامل رنج و بیماری مادرش می دانست و به همین دلیل با آن ها به مشاجره لفظی پرداخت .

در همین هنگام باز هم ماجرا به «تجرد» جوان 39 ساله کشید و از نصیحت های «عمو» سخن به میان آمد که چرا برادرزاده اش داماد نمی شود!

جوان مذکور که دیگر از شنیدن کلمه «دامادی» عصبانی می شد ناگهان مشاجره با پدرش را رها کرد، لباس هایش را پوشید و در حالی که خشم عجیبی در چهره اش موج می زد از...

ادامه خبر
  • ادمین ..

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم ، سیدعلی‌اصغر رفاهی صبح امروز در مراسم افتتاحیه برگزاری کارگاه‌های تربیت مدرس اداره‌کل پیشگیری‌های مردمی و مشارکت‌های مدنی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه اظهار داشت:...


ادامه خبر

  • ادمین ..

به گزارش خبر فوری؛  مهدی رحمتی برابر میهمان قائمشهری برای چندمین بازی متوالی در ترکیب اصلی استقلال قرار نگرفت و از روی نیمکت پیروزی همبازیانش را به تماشا نشست.
نکته جالب توجه در خصوص نیمکت نشینی کاپیتان استقلال در بازی با نساجی..


ادامه خبر + عکس

  • ادمین ..

به گزارش خبر فوری؛ در آستانه داربی هشتاد و پنجم تهران، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، در گزارشی به بررسی این دیدار حساس و تاریخی در سطح قاره آسیا پرداخته است.

دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس پنج‌شنبه چهارم آبان ماه در ورزشگاه آزادی برابر هم به میدان می‌روند؛ جایی که نیمی از ورزشگاه آبی و نیمی دیگر قرمز خواهد بود.

* تاریخچه
  • ادمین ..

به گزارش خبر فوری؛ در نامه دادگاه بین المللی ورزش به مهدی طارمی قید شده است این بازیکن، اگر با پرسپولیس قرارداد امضا کرده و سپس وارد مذاکره و عقد قرارداد با ریزه اسپور ترکیه شده باز هم مرتکب تخلف آشکار شده است. از این رو از مهاجم ملی پوش پرسپولیس خواسته است تا درخواست خود را درباره اینکه نسبت به کدام بند از محرومیتش شکایت دارد اعلام مجدد کند.

پاسخ دادگاه بین المللی ورزش، جمعه به نماینده قانونی این بازیکن اعلام و..

ادامه خبر
  • ادمین ..

به گزارش سایت خبرفوری، براساس یافته‌های پژوهش، وضعیت فقر در ایران افزایش داشته است. طی دهۀ اخیر وضعیت فقر در تمام گروه‌های سنی افزایش چشمگیری داشته است.

گسترش فقر به‌ویژه در گروه‌های سنی زیر ۱۰ سال بسیار جدی است.

  • ادمین ..
مشکل داشتن با شریک زندگیتان 

به گزارش خبر فوری به نقل از سایت سیمرغ، مشکل داشتن با شریک زندگیتان جزو عوامل اصلی نابود کننده میل جنسی است. برای زنان، احساس نزدیکی مهم ترین بخش برای داشتن میل جنسی است. برای هر دو جنس، جر و بحث کردن، ارتباط ضعیف، احساس خیانت یا هر مشکلی که با اعتماد کردن در ارتباط باشد، میل جنسی را از بین می برد. اگر برگشتن به روال عادی زندگی برایتان سخت است، بهتر است به...


ادامه خبر

  • ادمین ..

به گزارش خبرنگار اقتصادی سایت خبر فوری، صنعت خودرو سازی امروز در جهان یکی از مهم ترین منابع درآمد در کشورها محسوب می شود روندی که به خوبی امروز نتایج آن را در کشورهایی چون آلمان،ژاپن، آمریکا و البته فرانسه به نسبت کمتر مشاهده می کنیم از این رو برای رقابت در این میدان باید به بهترین و حرفه ای ترین تجهیزات روز دسترسی داشت چرا که روند مونتاژ خودرو بدون شک جوابگو نخواهد بود.

امروز خبر تعطیلی صنعت خودروسازی در استرالیا بسیاری از صاحبان این صنعت را شوکه کرد اما ..

ادامه خبر

  • ادمین ..