اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

۱۴۳ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

به گزارش سایت خبر فوری وزارت نفت اعلام کرد: قیمت نفت خام سبک ایران در هفته منتهی به ۱۰ نوامبر (جمعه، ۱۹ آبان‌ماه) با سه دلار و ۷۸ سنت افزایش به ۶۳ دلار و ۸۲ سنت برای هر بشکه رسید، میانگین قیمت نفت خام ایران از ابتدای سال ۲۰۱۷ تاکنون ۵۰ دلار و ۷۹ سنت برای هر بشکه بوده است. قیمت نفت خام سنگین ایران نیز در دوره مورد بررسی ۲ دلار و ۸۲ سنت برای هر بشکه افزایش یافت و به ۶۰ دلار و ۱۵سنت برای هر بشکه رسید.

ادامه خبر

  • ادمین ..

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از خبرگزاری تسنیم، در روزهای اخیر موضوع قاچاق 1128 کانتینر از گمرکات استان هرمزگان در صدر اخبار رسانه‌ها قرار گرفته است. بر اساس اطلاعات اولیه موضوع قاچاق به سالهای 94 و اواسط 95 مرتبط بوده و در این مدت قاچاقچیان توانسته بودند با جعل اسناد و تبانی با کارمندان دولت اقدام به خروج بیش از 1100کانتینر از گمرک شهید رجایی کنند. مهمترین نکته در خصوص این ابر پرونده قاچاق کالا این است که در هر حالتی قانون فصل الخطاب بوده و...


ادامه خبر

  • ادمین ..

به گزارش خبر فوری، هوای تهران برای گروه های حساس در شرایط ناسالم قرار دارد.

میانگین ۲۴ ساعت گذشته کیفیت هوای تهران با شاخص ۱۰۵ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

  • ادمین ..

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، "مصطفی کواکبیان" نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، امروز در آخرین روز از برگزاری نمایشگاه در مصلای امام خمینی(ره) تهران حضور یافت و در سخنانی در استودیو نمایشگاه گفت: "قصد مقایسه ندارم اما چون غرفه‌ای در نمایشگاه مطبوعات داشتیم و من مدیر مسئول یک روزنامه محلی و یک روزنامه سراسری هستم واقعیت این است که..


ادامه خبر

  • ادمین ..

به گزارش خبر فوری و به نقل از برترینها، این حالت می‌تواند برای یک زن کاملا گیج کننده باشد: «این مرد دیروز بهترین مرد دنیا بود، و امروز یک احمق تمام عیار است!» حق با این زن است! کاری که یک مرد انجام می‌دهد و حرفی که یک مرد می‌زند می‌تواند کاملا مبهوت کننده باشد. واقعیت این است که مردها و زنها طرز فکرهای متفاوتی دارند. به طور کلی، زنها حساس‌تر و وفق پذیرترند؛ دو خصوصیتی که برای بسیاری از مردها مشکل ایجاد می‌کند!در ادامه خصوصیات مردان عاشق را با هم بخوانید.


مشاهده ویژگی ها

  • ادمین ..

با دستور فرمانده ناجا حدود 6 گردان  از مرکز کشور و دیگر استان‌ها به مناطق زلزله‌ زده اعزام شد و ناجا در سه زمینه؛ تامین امنیت مناطق زلزله زده، تامین امنیت و همراهی محموله‌های ارسالی و روان سازی آمد وشد  انجام وظیفه می کند.استقرار نیرو های پلیس راهنمایی و رانندگی و کنترل عبور و مرور باعث تسهیل و روان سازی ترافیک در

ادامه خبر

  • ادمین ..

به گزارش خبر فوری؛ ماریا کوماندنایا مجری مشهور روسیه قرار است همراه با گری لینه‌کر مراسم قرعه‌کشی جام جهانی را برگزار کنند. گفتنی است کوماندنایا پیشتر مستندی در خصوص حضور سردار آزمون در روبین کازان ساخته بود و مصاحبه‌‌ای هم با مهاجم ایرانی انجام داده است.


مشاهده عکس

  • ادمین ..

فیلمی که اتفاقی از لحظه هولناک زلزله ۷.۳ ریشتری در سرپل ذهاب گرفته شده است. فرد وحشت زده بجای چراغ قوه موبایل، دوربین را روشن میکند و فیلم ضبط میشود.


مشاهده فیلم

  • ادمین ..

به گزارش خبر فوری و به نقل از ایسنا،  پیرحسین کولیوند در برنامه نبض خبر درباره اقدامات انجام‌شده در حوزه درمان مجروحان زلزله کرمانشاه، اظهار کرد: ما بعد از این حادثه هفتاد آمبولانس را به ناوگان منطقه اضافه کردیم. علاوه بر آن ۱۰۰ تیم واکنش سریع نیز همراه آمبولانس‌ها و اتوبوس آمبولانس‌ها به منطقه اعزام شدند.


ادامه خبر

  • ادمین ..

به گزارش خبر فوری به نقل از نمناک، دیگر نگران طریقه ی از بین بردن لکه های لباس ولوازم خود نباشید. کلیه موارد و راهکارهایی که در زیر اشاره می شود، برای لباس ها و پارچه های قابل شست وشو هستند. لکه بری از روی لباس های غیرقابل شست و شو، باید توسط افراد متخصص و مواد مناسب در خشکشویی ها انجام پذیرد.


مشاهده روشها

  • ادمین ..