اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

رکنا /

چندی قبل دو دختردزفولی که یکی از آنها موتور را می راند و دختر دیگری در پشت سر وی  بود با موتورسواری در پارک جنگلی بیرون از شهر به هنجار شکنی اقدام کردند.

این دو نفر در حالیکه تعدادی جوان موتور سوار آنها را همراهی می کردند، در بوستان جنگلی لاله در ابتدای جاده بخش سردشت دزفول با پوشش زننده و رفتار دور از شرع و عرف جامعه موتورسواری می کردند که به دستور دادستان این متهمان شناسایی ودستگیر شدند. این موضوع باعث حواشی زیادی در صفحات مجازی شد و به دروغ عنوان شد صرفا به دلیل موتور سواری با آنها برخورد شده است. برهمین اساس، خبرگزاری میزان در گفت وگو با دادستان دزفول ابعاد این قضیه را مورد بررسی قرار داد.

قهرمانی، در گفت وگو با  میزان در تشریح آخرین جزئیات دستگیری دو موتورسوار خانم در بوستان جنگلی لاله بیان کرد: این افراد به دلیل هنجارشکنی و نگهداری مشروبات الکلی بازداشت شده اند.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان دزفول با اشاره به مطالب منتشرشده در فضای مجازی مبنی براینکه این دو دختر دانشجو بوده و به خاطر نداشتن گواهینامه بازداشت شده اند گفت: این افراد ...




ادامه خبر را اینجا بخوانید
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۰/۲۷
  • ۱۴۲ نمایش
  • ادمین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی