اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

جام جم آنلاین / سم زدایی از کبد عامل مهم و اساسی در سوزاندن چربی به شمار می رود زیرا کبد به سوزاندن چربی های ذخیره شده در بدن کمک می کند.  

به نقل از باشگاه خبرنگاران، معمولا با گرفتن رژیم های لاغری دوست داریم که هر چه سریعتر وزنمان کم شود و به تناسب اندام ایده ال برسیم اما برای رسیدن به این هدف مطلوب باید مسیر صحیحی انتخاب شود که معمولا این مسئله با چالشهای فروانی برای افراد روبه رو است.


یکی از مواردی که معمولا در رژیم های غذایی مغفول واقع شده کم توجهی به وعده غذایی به صبحانه است در حالی که مصرف سبزیجات در این وعده غذایی تاثیر چشمگبری براب رسیدن به وزن ابده آل دارد.

با توجه به نقش مهم وعده صبحانه در تناسب اندام آزمایشاتی برای استفاده بهینه از این وعده انجام شده که نشان میدهد مصرف سبزیجات در این زمان برای دستیابی به ابن هدف مطلوب ضروری است.
براساس نتایج یکی از مطالعات انجام شده نوشیدن روزانه یک لیوان از این معجون با معده خالی میزان سوخت و ساز بدن را تا مقدار زیادی افزایش می دهد.



طرز تهیه این معجون
  • ادمین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی