اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

تسنیم /

غلامعلی عکاشه در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، درباره اینکه برای مردم همیشه این سئول مطرح است که چرا جراحان اینقدر پول می‌گیرند؟ اظهار داشت: ما جراحان یک حقوق داریم که در مقابل آن 6 ساعت کار می‌کنیم و بعد از آن جراح بعد از 6 ساعت کار بالغ بر 8 تا 9 ساعت نیز زمان فعال و مفید برای زندگی دارد که می‌تواند در خدمت خانواده اش باشد یا به خدمت بیشتر به بیمار اقدام کند و در این مواقع طبق همان تعرفه ای که دولت برایش تعیین کرده کار اضافی می‌کند که در قبال آن کارانه دریافت می‌کند.

50 درصد درآمد جراح برای بیمارستان است

رئیس سابق انجمن جراحان ارتوپدی ایران ادامه داد: حال شاید مردم کمتر بدانند که 50 درصد کارانه و درآمد جراح به بیمارستان تعلق می‌گیرد و این دیگر اسم آن حقوق نیست بلکه کارانه است و یک جراح باید جان بکند تا بتواند این درآمد را کسب کند و در قبال همه جراحی‌های که بیست سال برای آن تحصیل کرده است و باید تا چندین سال نیز پاسخگو باشد؛ در مجموعه خدمت پزشکی و جراحی در تمام دنیا گران است ولی مردم نباید تمام هزینه‌ها را بپردازند بلکه بیمه‌ها باید متقبل شوند که در ایران اینگونه نیست و این باعث مشکلات مردم است.

تفاوت حقوق با کارانه

عکاشه عنوان کرد: متاسفانه ...


ادامه خبر
  • ادمین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی