اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

تسنیم /

از محل حادثه ساختمان پلاسکو، عبدالرضا رحمانی فضلی با حضور در محل این حادثه به خبرنگاران گفت که همه نیروهای عملیاتی از آتش‌نشانی و اورژانس گرفته تا هلال احمر در صحنه حضور دارند و حادثه از زوایای مختلف مورد بررسی قرار گرفته است.

وزیر کشور اضافه کرد: حجم کار بسیار زیاد است و به تناسب این مسئله، پیرشفت کار مثبت ارزیابی می‌شود اما قطعا عملیا آواربرداری و نجات افرادی که زیرآوار گرفتار شده‌اند، زمان می‌برد.

رحمانی فضلی درباره عمده مشکلی که بر سره راه امدادرسانی وجود دارد گفت: مشکلی از نظر تجهیزات و امکانات نداریم و هم اکنون همه امکانات و تجهیزات لازم در محل حادثه برای امدادرسانی و آواربرداری وجود دارد. 

وزیر کشور به حضور مردم در محدوده حادثه ساختمان پلاسکو اشاره کرد و افزود: مردم نباید در این محدوده باشند زیرا هنوز دود بالا می‌آید و آتش خفته در طبقات زیرین وجود دارد. ممکن است با کوچکترین فشار، شاهد انفجار باشیم که به مردم آسیب می‌رسد بنابراین به جز نیروهای عملیاتی نباید مردم در اینجا باشند.

وی همچنین با اشاره به حضور خانواده‌هایی که عزیزانشان در آوار گرفتار شده‌اند نیز گفت: ..


ادامه خبر
  • ادمین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی