اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

رکنا /

ارائه رمز عابربانک در حضور افراد غریبه و یا نوشتن رمز کارت روی آن ، زمینه سرقت آسان از حساب عابربانک را برای سارقان ایجاد می کند.

31 مهرماه سال جاری ، زن جوانی با مراجعه به کلانتری 101 تجریش به مأمورین اعلام داشت که سارقان در داخل مغازه ی لباس فروشی اقدام به جیب بری و سرقت عابربانک از وی کرده اند .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "جیب بری" و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
مالباخته پس از حضور در پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: " جهت خرید در مغازه لباس فروشی در میدان قدس حضور داشتم که ناگهان پیامک برداشت مبلغ 4 میلیون و 800 هزار از حساب را دریافت کردم !! ؛ بلافاصله به وارسی محتویات داخل کیف خود پرداخته و آن زمان متوجه شدم که کارت عابربانکم سرقت شده است".
مالباخته در اظهاراتش عنوان داشت که هیچگونه رمزی را روی کارت خود یادداشت نکرده و پیش از سرقتِ کارت عابربانکش و در همان مغازه لباس فروشی ، با کارت عابربانک سرقت شده اقدام به خرید کرده است.


ادامه خبر+ تصویر اینجا
  • ادمین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی