اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

زنی جوان به خاطر تهیه جهیزیه‌اش بدهکار شده بود وبه ناچار با 5 مرد برای اخاذی از مردان هوسران همکاری می‌کرد.

زن جوانی که دور از چشم شوهرش با اعضای باند دزدان کلاهبردار همکاری داشت، مردان جوان را به دام می‌کشاند تا همدستانش از فریب‌خوردگان اخاذی کنند، اما شوهر زن جوان با اطلاع از تبهکاری‌های پنهانی همسرش پلیس را در جریان فعالیت اعضای باند قرار داد که همگی دستگیر شدند.

صبح دیروز زن جوان که به اتهام مشارکت با اعضای باند سرقت و اخاذی از مردان در زندان به سر می‌برد، در شعبه چهارم دادگاه کیفری تهران به اتهام رابطه نامشروع محاکمه شد. در آغاز جلسه دادرسی، شوهر متهم به قضات دادگاه گفت: من از صبح تا شب خیاطی می‌کردم تا زندگی‌مان اداره شود اما همسرم از اعتمادم سوء‌استفاده کرد.

در جلسه دیروز دادگاه، ابتدا نماینده دادستان به شرح کیفرخواست پرداخت و سپس شوهر متهم به قضات گفت: «من 30 سال سن دارم، دو سال و نیم است که با این زن ازدواج کرده‌ام، وقتی متوجه شدم همسرم با اعضای یک باند اخاذی و سرقت از مردان جوان مشارکت دارد، بشدت شوکه شدم، به طوری که باور کردنش برایم سخت بود. به همین خاطر به اداره آگاهی رفتم و علیه همسرم شکایت کردم.

یک روز که گوشی تلفن همراه زنم را مخفیانه بررسی کردم، ...


شرح خبر

  • ادمین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی