اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

جام نیوز/

 


من فقط به خاطر حفظ غرور و لجبازی با خانواده همسر مرحومم اشتباهات بزرگی را در زندگی مرتکب شدم به طوری که زمانی به خودم آمدم که دیگر آبرو و حیثیتم بر باد رفته و نمی توانم حتی به چشمان پسر نوجوانم نگاه کنم و...


زن جوان در حالی که دستبندهای آهنین قانون بر دستانش حلقه شده بود در تشریح ماجرای زندگی اش به کارشناس اجتماعی کلانتری سجاد مشهد گفت: هنوز خوب و بد را به درستی تشخیص نمی دادم که به اصرار پدر و مادرم ازدواج کردم. مادرم می گفت این جا شهر کوچکی است و برخی از مردم پشت سر ما حرف های نامربوطی می زنند. اگر در این سن و سال ازدواج نکنی وصله هایی مانند «دختر ترشیده»، «پیر دختر» و... را به تو می چسبانند.

 

این گونه بود که به اجبار با «مهرداد» ازدواج کردم در حالی که هیچ علاقه ای به او نداشتم. هنوز چند ماه بیشتر از مراسم ازدواجمان نگذشته بود که فهمیدم باردار هستم این در حالی بود که آزمایش های پزشکی نشان داد که همسرم به بیماری صعب العلاج سرطان مبتلا شده است. اگر چه مهرداد همسر ایده آل من نبود اما با این وجود مردی خوش قلب و مهربان بود به همین خاطر هم سعی می کردم رضایت او را در زندگی جلب کنم به طوری که در طول چند سال بیماری، به تنهایی مراقبت و پرستاری از او را به عهده گرفتم.

 

پسرم وارد دهمین سال زندگی اش شده بود که مهرداد دار فانی را وداع گفت اما خانواده همسرم...

ادامه مطلب

  • ادمین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی