اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

نقشه عجیب دختر جوان برای انتقام‌جویی از عمه

سه شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۵۵ ق.ظ

باشگاه خبرنگاران/

دختر جوان برای انتقام‌جویی از عمه‌اش در خانه آن‌ها دوربین مخفی نصب کرد تا تصاویر خصوصی او را به‌دست آورد و در اینترنت منتشر کند. 

 
تحقیقات در این پرونده با شکایت زن میانسالی در پلیس فتای خراسان رضوی شروع شد. شاکی زن میانسالی بود که می‌گفت: فرد ناشناسی با انتشار تصاویر کاملا خصوصی‌اش، آبرویش را برده و زندگی‌اش را به خطر انداخته است. این زن گفت: مدتی قبل از طریق بستگانم متوجه شدم که عکس‌های خصوصی‌ام در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است. کسی که عکس‌ها را منتشر کرده بود زیر آن مشخصاتم را نوشته و مرا فردی بی‌قید و بند و جویای دوستی‌های خیابانی معرفی کرده بود. او طوری اقدام کرده بود که انگار خودم عکس‌هایم را به این شکل منتشر کرده‌ام و همین باعث شده بود که آبرویم نزد دوستان و آشنایانم برود و زندگی‌ام به خطر بیفتد. برای همین تصمیم گرفتم از او شکایت کنم.


 
با شکایت این زن تیمی از مأموران وارد عمل شدند و بررسی‌های تخصصی برای شناسایی و دستگیری عامل انتشار عکس‌ها و تصاویر شاکی شروع شد. مأموران در جریان تحقیقات به سرنخ‌هایی دست یافتند که آن‌ها را به دختری جوان رساند. او که عامل انتشار عکس‌های شاکی بود، کسی نبود جز برادرزاده وی.
 
دختر جوان دستگیر شد و پس از انتقال به اداره پلیس جرمش را انکار کرد، اما شواهد به‌دست آمده از سوی مأموران راهی جز اعتراف برایش باقی نگذاشت. او گفت: ....

شرح ماجرا
  • ادمین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی