اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

فریبکاری کثیف مردی با خودروهای لوکس برای زنان جوان

پنجشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۱۳ ب.ظ

در مورخه 26/10/1395 زن جوانی با مراجعه به کلانتری 126 تهرانپارس به مأمورین اعلام داشت که توسط شخصی به نام "وحید . م" مورد زورگیری قرار گرفته است .

رکنا/

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "زورگیری" و به دستور دادیار شعبه هفتم دادسرای ناحیه چهار تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

خانم جوان پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " چندی پیش با خودرو شخصی خود در محدوده شمال تهران در حال تردد بودم که یک دستگاه خودرو بی ام و به من نزدیک شد و راننده جوان آن به بنده پیشنهاد دوستی داد؛ در چندین جلسه ملاقات اولیه ، وحید با انواع خودروهای مدل بالا و گران قیمت از قبیل Benz ، B.M.W و ... به محل قرار می آمد و خودش را نمایشگاه دار خودرو در منطقه غرب تهران معرفی کرد؛ در مدت زمان کوتاهی ، وحید به من پیشنهاد ازدواج داد و به این شیوه و شگرد اعتمادم بیش از پیش به او افزایش پیدا کرد " .

شاکی پرونده در خصوص نحوه زورگیری مبلغ 10 میلیون تومان توسط وحید به کارآگاهان گفت : .....


ادامه خبر
  • ادمین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی