اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

باشگاه خبرنگاران/

 پرونده، 19 اسفند سال گذشته بود که مأموران پلیس مشهد از کشف جسد مرد جوانی در جاده محمدآباد باخبر و راهی محل شدند و مأموران پلیس در محل حادثه با جسد سوخته شده مرد جوانی روبه‌رو شدند که هیچ مدرک شناسایی همراه نداشت. با اعلام این خبر بازپرس احمدی‌نژاد همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد در محل به تحقیق پرداخت. فردی که موضوع را به مأموران خبر داده بود، گفت: من از اهالی این محل هستم. لحظاتی قبل در حال عبور از این جاده بودم که جسم مشکوکی نظرم را به خودش جلب کرد. کنجکاو و وقتی به آن نزدیک شدم با جسد سوخته شده مرد جوانی روبه‌رو شدم و موضوع را به مأموران اطلاع دادم. 

 
در حالی که بررسی‌های تیم پزشکی قانونی حکایت از آن داشت ....

شرح خبر


  • ادمین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی