اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

رئیسی: رقیب زید و عمر نیستم

سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۱۴ ب.ظ

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: برخی به من گفتند شما رقیب زید یا عمر هستید، در حالی که من رقیب بیکاری، فقر، ناکارآمدی و در جا زدن هستم.


تسنیم/

 

حجت الاسلام ابراهیم رئیسی تولیت آستان مقدس رضوی که در جمع تعدادی از اساتید و چهره‌های علمی دانشگاه‌های کشور حضور یافته، درباره مسائل و مشکلات کشور با آنها به گفتگو پرداختند که خلاصه از این گفتگو در ادامه می آید؛

برون رفت از مشکلات کشور با همفکری اساتید

وی افزود: ما حتما به همفکری، همراهی، ایده پردازی و نظریات اساتید محترم برای ادامه راه و برون رفت از مشکلات کشور نیاز داریم. حق نبود کشوری با این همه منابع غنی و نیروهای متراکم فرهیخته و متخصص دچار این حجم از مشکلات باشد.

زندگی، معیشت و کرامت مردم آسیب دیده است

وی تاکید کرد: متاسفانه امروز درحوزه‌های اقتصادی، آسیب های اجتماعی و... شاهدیم که به آنچه تاکید امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده عمل نشده است و بسیاری از حوزه‌های زندگی و معیشت، رفاه اجتماعی و کرامت مردم دچارآسیب شده و حل این مسائل جز با همکاری همه مردم و دلدادگان انقلاب امکان ندارد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: اصولگرا و اصلاح‌طلبی که در خط امام با نگاه امام و با دغدغه امام به رشد و تعالی کشور فکر می‌کنند و به دغدغه‌های مردم اهمیت می‌دهند، می‌توانند در عرصه کشور فعال باشند.

لزوم ارتباط تعریف‌شده علم، سیاست و اقتصاد

وی تصریح کرد: بسیاری از پایان نامه‌های دانشگاهی که تلاش زیادی برای تهیه آن کشیده شده در کتابخانه نگهداری شده و به عرصه عمل و اقدام وارد نمی‌شود. ارتباط تعریف‌شده علم، سیاست و اقتصاد می‌تواند برای برون رفت کشور از مشکلات در سال پایانی دهه چهارم انقلاب نقش موثری ایفا کنند و ما در شرایط فعلی این کار را ضروری می‌دانیم.

مشکلات فزاینده در نظام بانکی و مالیاتی مانع معیشت مردم شده است

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد:...

ادامه مطلب

  • ادمین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی