اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

همسر صیغه ای این مرد اعتماد زنان را به خود جلب میکرد و آنها را به دام شوهرش می انداخت. قاتل سریالی با توجه به اینکه قبلا آشپز بوده، اجساد را قطع قطعه میکرد تا ردی از خود بجای نگذارد.

روزگاران/

 

گمشدن یک زن

۹ سال پیش و در سال ۸۷ بود که  یک زن بالای ۵۰ سال در گیلان گم شد و خانواده اش به جست و جو پرداخته و وقتی اثری از او نیافتند پلیس را در جریان قرار دادند.

تجسس های پلیسی نشان داد که این زن در حال بازگشت به خانه اش به طرز مرموزی ناپدید شده است و هیچ کس از سرنوشت وی اطلاعی ندارد.

در حالیکه پلیس در ردیابی این زن به بن بست خورده بود و فرضیه های بسیاری را پیش روی خود داشت هیچ ردی از سرنوشت زن گمشده به دست نیامد.

سرنوشتی مشابه

یکسال بعد دو  زن دیگر با همان مشخصات سنی  در همان محدوده جغرافیایی گم شدند و بررسی های پلیسی نشان داد که این دو زن نیز در مسیر خانه اشان گم شده اند و همیشه برای رفتن به خانه اشان از خودروی مسافرکش استفاده می کردند.

این دو زن نیز مانند زن گمشده قبلی مقداری طلاجات همراه خود داشت اما مشابه بودن سرنوشت این ۳ زن آن هم با فاصله یکساله نمی توانست دلیل بر فعالیت سریالی یک جانی یا گروهی تبهکار بوده باشد.

قویترین فرضیه

در پرونده های هر ۳ زن گمشده با وجود فرضیه های زیادی که وجود داشت با توجه به وجهه اجتماعی زنان که یکی از زنان خیابانی بود  احتمال قوی این بود که دو زن از سه زن گمشده سوار خودروی مسافرکشی شده و قربانی جنایتی شده اند که البته می توانست سریالی نباشد و زن خیابانی نیز قربانی مرد هوسرانی شده است اما انتظار پلیس برای یافتن جسدی زنانه در حاشیه شهرها و محل های خلوت به جایی نرسید و گره کوری بر این دو معمای مشابه خورد.

۸ سال بعد

پرونده های ۳ زن گمشده در بایگانی پلیس آگاهی گیلان قرار گرفته بود چرا که..

ادامه مطلب

  • ادمین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی