اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید

اجتماعی - خبر فوری

از مهمترین اخبار اجتماعی ایران و جهان در لحظه با خبر شوید


به گزارش خبر فوری پس از انتشار گفت‌وگوی فردانیوز با عاطفه ابراهیمی، معلم و مشاور مدارس دخترانه که در آن به پدیده «خون بازی» در دختران دبیرستانی اشاره شده بود. یکی از دختران دبیرستانی که بیش از ۱۰ بار تجربه انجام این کار را دارد با فردانیوز ارتباط گرفت و از دلایلش برای خون بازی و وضعیت دختران دبیرستانی گفت. زیبا که نمی‌خواهد نام فامیل او در این مصاحبه ذکر شود، یک دختر ۱۶ساله است و در رشته علوم انسانی درس می‌خواند. درسش خیلی بد نیست اما چیزی که خیلی آزارش می‌دهد، محیط مدرسه‌ است. جایی که در آن نتوانسته حتی یک دوست عاقل و صمیمی برای خودش پیدا کند. او خون بازی را از هم‌کلاسی‌هایش یاد گرفته و به گفته خودش حالا دیگر به آن اعتیاد پیدا کرده است. در ادامه حرف‌های صریح و بی‌پرده زیبا را درباره وضعیت نوجوانان و دختران دبیرستانی می‌خوانید. خواندن این گفت‌وگو را به تمام پدران و مادرانی که صاحب دختر نوجوان هستند، توصیه می‌کنم.خون‌بازی به خاطر تنهایی است نه کمبود محبت
زیبا درباره دلیل خون بازی در میان هم‌کلاسی‌هایش می‌گوید: «همه نوجوانان به خاطر کمبود محبت چنین کاری را نمی‌کنند، دوستان من بیشتر به این خون بازی می‌کنند که این کار در مدرسه رایج بوده و چون اکثرشان پسری که آنها را دوست داشته، ترکشان کرده، برای همین دست به این کار می‌زنند. در زندگی من هم قبلا پسری بود که ترکم کرد ولی من هیچ وقت به این خاطر خون بازی نکردم. من در زندگی‌ام هیچ کمبود محبتی ندارم و به خاطر تنهایی این کار را می‌کنم.»
ادامه خبر
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۹/۲۷
  • ۱۴۹ نمایش
  • ادمین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی